فتح اله زاده: موفقتيت استقلال را فداي فرد يا گروه خاصي نمي کنم

 فتح اله زاده: موفقتيت استقلال را فداي فرد يا گروه خاصي نمي کنم




 

 


فتح اله زاده: موفقتيت استقلال را فداي فرد يا گروه خاصي نمي کنم


تاریخ : دوشنبه ،
18 مرداد 1389

سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران گفت: هدف من موفقيت استقلال است و سربلندي اين تيم را فداي فرد يا گروه خاصي نخواهم کرد.


فتح اله زاده افزود: تمام تلاش خود را مي کنم تا استقلال موفق شود، برايم فرد يا گروه خاصي مهم نيست، مهم آن است که استقلال موفق شود.
وي ادامه داد: پيش از اين محمود فکري، بهتاش فريبا، منصور پورحيدري و ... را در کنار هم جمع کرديم و امروز نيز ناصر حجازي به اين جمع اضافه شد. باز هم اگر نياز باشد استقلالي هاي قديمي و عاشق را دعوت خواهيم کرد تا زمينه ساز موفقيت استقلال فراهم شود.
فتح اله زاده تصريح کرد: با انتخاب ناصر حجازي به عنوان رئيس کميته فني باشگاه استقلال و حضور جمعي از بزرگان فوتبال ايران در اين تيم، اميدوارم استقلال در فصل جاري جايگاه شايسته اي در خور نام خود به دست آورد.
البته هدف اول ما کسب سهيمه ليگ قهرمانان آسيا است و برنامه هاي اصلي خود را که شامل قهرماني مي شود به سال ديگر موکول کرده ايم اما، اين دليل نمي شود که از مقام هاي ليگ دهم چشم پوشي کنيم.
وي افزود: به عنوان سرپرست باشگاه، اختيارات کميته فني را به اعضاي اين کميته ابلاغ کرده ام، قطعا نکاتي را که کميته فني با من در ميان بگذارد را در تيم فوتبال استقلال اعمال خواهيم کرد تا هواداران اين تيم سال خوبي را سپري کنند.
فتح اله زاده در پاسخ به اين سئوال که آيا انتقاد هاي تند ناصر حجازي باعث شد وي به عنوان يکي از اعضاي کادر فني انتخاب شود، گفت: خيلي ها از من انتقاد مي کنند، در اين سال ها ياد گرفته ام به انتقادهاي مغرضانه توجهي نکنم اما برخي از انتقادها سازنده است و بي تدبيري است که به آن توجه نشود.
سرپرست باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: روزهايي که حجازي از من انتقاد مي کرد ما گاهي اوقات شام و ناهار را باهم مي خورديم. چندي پيش در حالي که حجازي از من انتقاد کرده بود براي صرف ناهار در يکي از رستوران ها مرا دعوت کرد و در خصوص مسايل استقلال با يکديگر صحيت کرديم و مشکلي نبود.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل